maanantai 2. maaliskuuta 2009

Ikikukkia - Eterneller




Verannallamme kukkivat nyt vain nämä valkoisessa kaapissa olevat ikikukat. Rautalangasta vääntämälleni kukalle sopii mielestäni hyvin vanha ja kulunut saviruukku. Ruukku on täynnä hiekkaa, niin kukka pysyy siinä pystyssä.
I våran veranda blomstrar just nu bara de här evighetsblommor i det vita skåpet. Jag tycker att en gammal sliten lerkruka passar fint med järntrådsblomman som jag har böjt. Krokan har jag fyllt med sand så står blomman rakt uppe.



Niin, ja verannan naulakossa, huopahatussani, kukkivat kirjailut. Ostin hatun Naisten Joulumessuilta Helsingistä. Kirkkailla väreillä kirjotut kuviot piristävät tällaistakin harmaata ja pilvistä maaliskuun päivää!
Och i verandan hänger det min filthatt med blomstrande broderingar. Jag köpte hatten från Kvinnornas Julmarknad i Helsingfors. Färggranna mönstren piggar upp även den här molnig och grå marsmånaddag!

3 kommenttia:

  1. hej o tack för besöket hos mig. jag ska bekanta mig med din blogg nu :)

    VastaaPoista
  2. Hej och välkommen !!! Jag blir glad!

    VastaaPoista
  3. Yötyössä ja yölukusilla.
    Hyvää tuleevaa viikonloppua toivottaa krisse

    VastaaPoista

Kivaa jos jätät kommentin!! - Vad roligt om du lämnar en komment!! Eeva:)